Hellum

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Emilié Sehlstedt - 6 mars 2012 22:38


Tjena everyone!


Klev upp 09.00 imorse, jag känner mig lite småseg nu p.g.a det men jaja.

Åkte ner på stan med storebrorsan Daniel för han skulle också på häggen (korttidsboende), så han är där tills på fredag.

Gick på stan en snabbis sen gick jag på kommunen och träffade André så han frågade lite frågor om varför jag vill praktisera där och sen pratade vi lite om andra grejer.

Fick också träffade en jobbkamrat till honom som heter Charlotte så jag fick prata med henne med.

Så kanske har jag fått praktikplatsen där men det var inte säkert men jag hoppas!!! :D
Det skulle vara väldigt kul att vara där, få prova på lite nya grejer och det jag inte kan, det kan jag nog lära mig, hoppas jag ;)
Så dom skulle höra av sig lite senare om det går eller inte.

Efter mötet gick jag och åt en sallad på bowlingen och sen gick jag upp på Gudlav Bilderskolan (GB), där gjorde jag AM-provet, klarade tyvärr inte det men det är bara att ta nya tag ;)
Just nu så lyssnar jag på musik som vanligt och tror jag ska skriva nån novell.

Imorrn fyller dessutom min lillebror Manne 10 år så då blir det och fira honom ordentligt :)


Ha en grym kväll allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards