Hellum

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Emilié Sehlstedt - 2 december 2012 22:05

 

Jag & tomten på mammas marknad ;)


Hej på er, hoppas att eran helg har varit härlig trots allt kaos med snön och kylan :)


Jag har inte bloggat för jag har haft det lite fullt upp både igår och idag.

Igår så var det som sagt mammas julmarknad i Helgum, vi var ungefär 20st som stod och sålde, jag sålde dels mammas grejer, hennes väninnas saker och även mina grejer som jag har gjort, det var julpynt och mina julkort som jag har scrapbookat :)

Men det var väldigt kul, alltsammans började kl.10.00 men jag hjälpte till en hel del innan också, så pågick det till kl.15.00, kom bra med folk som tur var! ;)

Nackdel med det hela var väl att det var så kallt och mest blåsigt, så man gick in i värmen ibland i butiken så blev allt bra igen.

Efter marknaden så tog jag det lugnt och såg på det nya avsnittet av "Rockstjärnor", väldigt roligt och bra program den här gången med! ;)

Som alltid! :)

Idag så åkte jag och Daniel (Storebrorsan) till Sundsvall och hälsade på Lars & Linn, sedan gick jag ut på stan och köpte lite julklappar, det var ganska mycket folk men det var ju skyltsöndag idag så det förklarar saken :)

Men kul har det varit iallafall.

Nu under kvällen så har jag packat upp grejerna jag har handlat, pratat med i Elina i telefon & just nu så lyssnar jag på musik och har tänt lite ljus :)


Men ni får sova så gott allihopa :)

Ovido - Quiz & Flashcards