Hellum

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Emilié Sehlstedt - 3 december 2012 22:55

 

Vårt stiliga par som vi har döpt tilt Benjamin och Rolf-Göran i vårt hemklassrum, haha ;)


Tjingeling, ja hoppas att eran skoldag/arbetsdag har varit bra.


Min dag har varit som vanligt och fick veta att imorrn får vi (dom i min klass) våra skoldatorer, känns superhärligt!! <3

Äntligen! :D

 

Min stiliga kompis Jennifer med sin nya grymma frisyr!! :D Så sjukt snyggt!! ^^


Efter skolan så hade jag träff med Unga Ledare så vi fikade på Lilla Cafeét och bara hade det kul, skrattade ibland så tårarna kom, haha! :D
Det är verkligen ett härligt gäng, allihopa!! ^^

Är så glad att jag har så himla bra kompisar!!! <3

Nu under kvällen så har jag städat litegran, sett på en film och lyssnat på musik som vanligt, ska snart lägga mig... det är en skoldag imorrn med ;)

 

Fick den här jättefina lilla tavlan av mamma och pappa för en stund sedan, tyckte att den var så himla fin så jag ville bara TACKA er för den! <3


Men sov gott och ha det så gött! <3

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards