Hellum

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Emilié Sehlstedt - 11 december 2012 19:32

                   

Detta inlägg är till er, mina bästa kompisar!!   

Elina, Jennifer, Jenny, Ivana, Marcus & Anna.


Själv så trodde jag aldrig att jag skulle få så härliga kompisar i mitt liv, ni är så underbara människor!


Ni finns jämt där, oavsett vad. Ni får mig nästintill jämt att skratta och jag har ett leende på läpparna då jag är med er.

Att ni accepterar mig för min klädstil och peppar mig genom att jag ska vara mig själv, det betyder så mycket för mig och ni ser mig för den person jag är... inte så som jag ser ut.

Jag kan prata om allting med er och ni lyssnar & ni är verkligen dom bästa kompisarna man kan tänka sig och jag är så glad och tacksam att jag har fått lärt känna er alla och att jag är kompis med er!!   

Vi har kul tillsammans, skrattar, ibland bara pratar ut & vi blir som en enda stor familj, jag har inte bara en familj utan jag har två... jag har er med! ^^


Tack för att ni finns här för mig, att ni accpeterar mig för den jag är & att ni är dom underbarasaste & varmhjärtade kompisarna i mitt liv!!   

Älskar er



Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards