Hellum

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Emilié Sehlstedt - 23 december 2012 21:49

 


Hej på er!!

Hoppas att allt är bra med er!!


Jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag nu, vet inte varför.


Men hur som helst nu har man jullov, så himla skönt!! <3

Igår så hade jag min sista skoterkurs, vi körde hela dagen, det gick väl sodär kan man säga, lergropar, stubbar och lite snö så många av oss tippade skotrarna gång på gång eller körde fast med dom, haha men annars så gick det bra :)

Har en REJÄL träningsvärk nu, vi körde alla vikingar och nån annan med :P

Tror det bara är fötterna och huvudet man itne har träningsvärk i, haha ;)


Så idag så var det provet... jag klarade det!! <3

24rätt av 26, känns suveränt!! ^^

Allihopa av oss i gruppen klarade det, så jag vill gratulera er!! :)


Så jag, Jennifer & Anna blev så exalterade att vi åkte hem, bytte om och åkte iväg på skotrarna, vi åkte i 2.5timme, vi åkte lite överallt, burkade på några ställen vilket var (ursäkta språket) jävligt KUL!! <3

Vi tippade ibland då vi lutade oss för mycket och jag och Jennifer gled av min skoter också för det har en väldigt hal dyna, haha men det gick iallafall bra ;)

Men hur som helst så hade vi superkul!! <3


Under kvällen så har jag ätit årets första julskinkmacka och en Zeunerts julmust och sett på... gissa vad...?

Jo "Grey´s Anatomy" och ska fortsätta titta på det nu :)
Tänka sig.... imorrn är det julafton, ska fira med bara familjen, kommer bli härlgit det! :)

Så jag önskar er en fortsatt trevlig kväll :)

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards