Hellum

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Emilié Sehlstedt - 17 december 2012 21:36

 


Tjena på er, hoppas att helgen har varit bra! ^^

Jag ber om ursäkt för att jag inte har gjort nått blogginlägg under helgen.


Min helg har varit riktigt bra, på fredag så sov jag över hos Jennifer, vi gjorde ångbad, ansiktsmask, massage, mumsade på godis, pomac och såg på filmer, TACK Jennifer för en härlig och rolig kväll! :)

 

Under lördagen så städade jag litegran och sedan åkte jag, Elina & Jennifer ner till stan och mötte upp Emma där för att sedan se på "The Hobbit", jag tycker att det var riktigt bra!! :D

Minuspoäng är att dom sjöng nån vers  i början som jag tyckte var lite konstigt och att trollen pratade för det gör dom inte i "Sagan om  Ringen" filmerna men det gjorde dom i den här istället, men jaja :)

Den får 4 stjärnor av 5 :D <3


Under söndagen så städade jag och vi julpyntade också, iår har vi även en gran :)

Vi har inte haft det på 6år ungefär för då har vi jämt haft valpar som skulle ha rivit ner granen, men iår så har vi en, så vi julpyntade den med och jag fick en mer julkänsla! :)


Idag så har skolan flytit på och nu på kvällen så var jag på skoterkursen här i Helgum, det var väldigt kul och på lördagen så ska vi köra skoter, LÄNGTAR!! <3

Jag tycker verkligen att det är jättekul!! ;)

Så nu på onsdag, lördag och söndag är det skoterkurs sen blir det att göra provet :)


Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll så ska jag se klart på "Grey´s anatomy" och sedan plugga inför ett prov imorrn :)

Ovido - Quiz & Flashcards