Hellum

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Emilié Sehlstedt - 25 december 2012 23:07



God Jul på er i efterskott <3

Hoppas att ni fick bra julklappar, hade det trevligt och ja helt enkelt en bra jul.


Min dag var väldigt bra, vi firade bara familjen, skönt det :)

Vi tittade självklart på "Kalle Ankas Jul", det är ett måste ;)

Mina absoluta favoriter är följande:

Kalle Anka och den roliga fågeln, haha håller jämt på att garva ihjäl mig då dom jagar varandra

Ferdinand: Haha den är så klokren tycker jag! :)

Robin Hood har jag alltid gillat så den tröttnar jag aldrig på och hur kungen suger på tummen, haha XD

Sedan tomteverkstaden är alltid lika rolig att titta på och ja jag tycker om den bara :)

       

Efteråt så åt vi julbordet, jag gör så att jag äter bara dom kalla rätterna då, tar aldrig nån varmrätt.

Brukar äta äggen, laxen, sillarna, kalvsyltan, rödbetsallad och leverpastejen, mums :)

Lite jansson men annars så håller jag mig till det kalla, inge köttbullar eller korv, det är så vanligt tycker jag, haha :P


men jag hoppas att eran julafton var bra iallafall! :D

Idag så har jag sett på Sagan om ringen med småsyskonen och bara tagit det lugnt :)

Har ätit lite glass med blåbär, rödvinbär och grädde, mums det ;)

Men ni får ha en fortsatt härlig juldag <3

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards