Hellum

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Emilié Sehlstedt - 4 december 2012 19:53

 



                                                            Saknad!


Jag vill se dig le en gång till, jag vill få höra ditt skratt ljuda genom luften och jag vill få se dina mörkblåa ögon som tindrade likt havet på kvällen.

Jag saknar dig, vi har inte sett varandra på månader och du börjar sakta försvinna ur mitt huvud, jag kan inte se dig helt klar längre.

Jag vill höra din mörka skarpa röst och omfamnas i dina kraftiga armar och få en lång kram som helst aldrig ska ta slut.

Mitt hjärta är inte helt, det är en bit som saknas... det är du!

Att måste se på film ensam, promenera ensam och somna ensam i mörkret... det är hemskt!

Jag vill inte göra det ensam, det finns ingen som kan ersätta dig.

Du är den jag vill ha!

Jag har fortfarande samma känslor som då vi först träffades, då jag blev direkt kär i dig.

Jag tror på kärlek i första ögonkastet för det hände mig själv.

Varje dag har jag fått uthärdat att du är borta.

Jag längtar tills vi möts och jag är så glad att det händer snart!

Jag kommer stå där vid perrongen och vänta på dig.

Varje sekund kommer kännas som 1 timme.

Det ska bli så underbart av att få se dig och få en kyss från dina fylliga läppar och få titta in i dina vackra ögon och få känna att jag inte är ensam nå mer.

Jag oroar mig varje dag över att du har blivit skadad, jag har ingen aning.

Bara du kommer hem så blir allt bra igen.

Vi fixar det här.

Är du svårt skadad vet jag inte hur jag kommer reagera, arg, ledsen, panik, jag vet inte och jag hoppas att inte få uppleva det heller.

Månader av väntan och snart är du hemma.

Även om du inte får nån hedersmedalj av presidenten så kommer du få det av mig iallafall, av att du har klarat dig igenom alla svårigheter världen har bjudit på.

Min kärlek är fortfarande lika stor för dig som då du åkte för dom 7 månaderna sen.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta!


Författare: Emilié Sehlstedt      

Ovido - Quiz & Flashcards