Hellum

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Emilié Sehlstedt - 7 december 2012 20:30

 

Har tänt lite tända ljus och mina älskade Buddha figurer, tycker dom är så otroligt fina och det är nått lugnande med dom (vet inte hur jag ska förklara som), har 15 Buddha figurer tror jag... men dom är verkligen fina!! ^^


Tjena, hoppas att eran dag har varit bra! :)

Ja skolan flöt på idag, efteråt så gick jag & Jennifer som sagt ner till stan och jag köpte en massa julklappar, är äntligen snart klar :D

Hittade riktigt bra saker!! ^^

Efter att vi hade handlat det vi skulle så satte vi oss på Wetserludns och fikade litegran och bara pratade, ringde även till våran kompis Darius som bor i Backe, så vi pratade en tag med honom, kul som vanligt det! :)


Hemma så har jag hållit på med läxan jag fick den här veckan om att skriva vilka butiker som är rullstols anpassade och för blinda, så jag har skrivit från kl. 17.20-19.40 så det tog ett tag men nu är jag nästan klar, ska bara finslipa den litegran ;)
Skönt det, så nu tänkte jag ta och starta "Grey´s Anatomy" och mumsa på lite physalis och en Zeunerts julmust :)


Imorrn så blir det en konfirmations träff här i Helgum, komemr bli lika kul som vanligt och den här gången blir det lite julpyssel och mycket mer :)


Men ni får ha en trevligt helg allihopa!! <3

Av Emilié Sehlstedt - 7 december 2012 11:21

Ivana la ut den här igår på FB och jag verkligen älskar den!!! <3
Älskar både låten och videon!! ^^


Hejsan! :)

Jag nu har jag bara en lektion kvar, svenskan bara XD

Sedan åker jag och Jennifer ner till stan och ska handla lite julklappar :D


Ska snart ta och äta lunch så ni får ha en fortsatt bra dag :)


Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards