Hellum

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Emilié Sehlstedt - 13 december 2012 12:52

 


Tjingeling på er! :D


Sitter nu med Jennifer, Anna & Jessica och alla håller på med med sina datorer, fick veta att vi inte har nån naturkunskap :)


Dessutom såg jag nyss att tAKiDA har en budgivning på tradera, man kan få äta en 5-rätters middag med dom på Mattias (gitarristen i tAKiDA) resturang Smedjan, det skulle ha varit så himla kul!! <3

Middagen är för 8personer :)

Men tyvärr så har jag inte 7300kr,haha :P

Budgivningen ligger på så mycket pengar just nu, pengarna kommer gå till en insamling via musikhjälpen för att barn ska ha rätt att få rent vatten.

Tycker att det verkligen är kul och fint tänkt, känns jättesurt att man inte har så mycket pengar, skulle så otroligt gärna vilja äta middag med dom, hade varit helt underbart!! <3

Lyckligaste stunden i mitt liv hade det varit!! :D

Men för er som har pengar och är ett stort fan av dom så är länken HÄR <3

Den som nu vinner om 3 dagar så vill jag bara säga grattis i förskott och hoppas att det blir härligt!! :D

För det vet jag att det kommer att bli!! <3


Jennifer & Elina från i helgen på konfirmationsträffen :)

 


Men nu ska jag fortsätta hålla min kompisar sällskap så ha det gött ;)

Ovido - Quiz & Flashcards