Hellum

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Emilié Sehlstedt - 8 december 2012 21:33

 


TEST
1. Sover du i din bh: Njae, kan hända nån gång :P
 2. Vet din pappa att du gillar pojkar : Ja!
3. Tycker du om drama: Njae, beror på vad
4. Är du en tjejig tjej? Ne det skulle jag inte påstå.
 5. Små eller stora plånböcker? Stora, så att man kan hålla koll på allt, haha ;)
 6. Är du kort? Nej!
7. Gillar du någon? Ja
8. Bryr du dig om dina sockor är smutsiga? Ja, beror också på hur smutsiga dom är :P
 9. Gillar du Halloween? Nja
10. Tror du på Gud? Ja,
 11. Var är den konstigaste platsen du sovit på? Ingen aning :P
 12. Har någon rört/klappat din rumpa under de senaste 24 timmarna: Haha ne
 13. Finns det någon typ av rykten som går runt dig? Ja det gör det säkert, skulle inte förvånna mig 
 14. Kallar du någon med deras efternamn? Nepp
 
FLICKOR VAR ÄRLIGA...
16. Vilken är färgen på bh:n du har på dig?: Röd & svart
 17. Gillar du mera mörk eller ljus håriga killar? Gillar båda.
18. Är du arg på en pojke just nu? Ne
19. Har du en bästavän? Japp, några
20. Har du någonsin haft ditt hjärta krossat? Ja
21. Have you ever thought of having plastic surgery? Haha ne
22. Gillar du ditt liv? Ja
23. Har du någonsin hoppat i en pool med kläderna på? Ne faktiskt inte
 24. Har du mera vänner som är flickor eller pojkar? Jag har lika många tror jag :)
 25. Hur länge har du haft Facebook: Sen jag var 13 kanske
 26. Har du någonsin slått kärringflatt på en pojke? Ne
27. Vad är du rädd för? Spindlar
28. Hare du någonsin gråtit dig själv till sömns? Ja några gånger
 29. Hare du någonsin haft svårt att få någon ur din hjärna? Ja
30. Tror du på talesättet "en gång en fuskare, alltid en fuskare"? haha ne
 31. Har du någonsin haft en bra känsla om något? Jajamän :)
 32. Önskar du att du vore känd:  Ne faktiskt inte
 33. Saknar du någon just nu :Japp!
34. Vem sms:ade du senast med: Pappa

DENHÄR KILLEN ELLER DENDÄR KILLEN? välj en...
35. Cowboy eller gangster? Haha öhh cowboy ;)
36. Fejs eller kropp? Ögonen
37. Söt eller sexig? Söt
 38. Kontaktlinser eller glasögon? Det spelar ingen roll, det är insidan som räknas!

DU SJÄLV
39. Kajal eller mascara? Båda helst
40. rosa eller svart? Svart
41. Pumps or flats? Stövlar
42. Kjolar eller byxor? Byxor  & mina haremsbyxor
43. Sockor eller leggins? Leggins, är inte så förstjust i sockar, är ofta utan :)
 44. Tröjor eller jackor? Tröjor, blir så varmt med jackor ;)
 45. Klackar eller sneakers? Beror på
 46. Rakt eller lockigt hår? Jag har lockigt och vissa gånger så skulle jag vilja ha rakt :P Men är nöjd med mian lockar
47. Vitt eller svart? Svart, men helst riktigt rött ;)
 48. Smoothies eller latte? Båda men mest smoothies
 49. Diet eller vanlig läsk? Vanlig
50. Vatten eller saft? Vatten
51. Pärlor eller diamanter? Diamanter
52. Justin Bieber eller Cody Simpson? Justin Bieber
53. iPod eller mobiltelefon? Mobiltelefon, samsung ;)
54. Vänner eller familj? Båda!
 55. Läppglans eller läppstift?Läppglans
56. Manikyr eller pedikyr? Manikyr
57. Linnen eller t-shirts? Mest t-shirts men ibland linnen
58. Stora eller små solglasögon? Stora  (har det själv)
59. Solglasögon eller plånböcker? Båda

I EN KILLE...
60. Rolig eller seriös? Båda såklart!!
61. Romantisk eller våghals? Vet inte riktigt, romantiskt tror jag
 62. Mörka ögon eller ljusa ögon? Gillar bruna, men isblåa ögon är också väldigt fint!
 63. Lång eller kort? lång
64. Lockigt eller rakt hår? Spelar ingen roll :)
65. Kort eller långt hår? Jag gillar långt hår mest! Men det spelar inte en sån stor roll :)
66. Ishockeyspelare eller fotbollsspelare? Ishockeyspelare :P
 
 
Har precis kollat på den nya avnsittet av "Rockstjärnor", asbra avsnitt idag igen ;D
Så sjukt härliga killar!!! :D
 
 

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards