Hellum

Alla inlägg under augusti 2009

Av Emilié Sehlstedt - 10 augusti 2009 09:37

Idag så ska jag på stan med min bästa kompis Elina. Jag har ju fått presentkort och pengar så idag ska jag tokshopppa !!! Vi kommer att äta mjukglass i stan.För varje gång då vi är i stan med varandra så äter vi en mjukglass =) Ska åka om en timme ungefär.


Men just nu så lyssnar jag på musik och är ute på internet.


Här är en bild på mig, redo för tokshopping! Eller som mamma sa "shop til you drop"


Av Emilié Sehlstedt - 10 augusti 2009 08:55


Jag var på Gatufesten i Sundsvall och såg mina idoler EMD.


Här kommer ett klipp från en intervju med dem när de var där:



Av Emilié Sehlstedt - 9 augusti 2009 21:23

Hej på dig !


Nu har man en egen blogg. Min mamma bloggar så då blev jag också sugen att göra det.


Idag så har jag haft besök av faster Jenny och min bästis Elina.Dom har grattat mig för jag fyllde år för två dagar sen. Så idag kom dom och gav mig presenter. Jag fick ett presentkort på stil av Jenny och av Elina så fick jag en sjal och en bodylotion.


Just nu ser jag på film och är vid datorn då.  Och efter filmen så ska jag gå och lägga mig. För imorgon ska jag upp tidigt,jag ska på stan med den bästa kompisen som finns !


Här kommer en bild på världens bästa ELINA!!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards