Hellum

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Emilié Sehlstedt - 1 oktober 2009 18:54

   

Idag så har jag haft språk,idrott,matte och elevens val. På språken så läste läraren en bok som heter "Sandor slasch Ida",den är jättebra Flört! Efter det så jobbade vi med ett arbetsblad. Då vi hade idrott så hade vi origentering. Det gillar inte jag Obestämd! Vi skulle gå in i skogen och hitta kontroller. Min grupp blev först som var klar. Efter idrotten så hade vi lunch,det var fisk bonjour. Men man fick välja om man ville fisk eller pastasallad Tungan ute. Efter lunchen så hade vi vår jättelånga rast. Då gick alla tjejer till en pizzerian förutom jag,Elina och Angelica. Vi stannade och pratade med varandra och gick på konsum Glad. Vi köpte lite godis där. Då rasten var slut så hade vi matte Obestämd. Då skulle vi ha ett prov. Usch jag hatar matteprov Rynkar på näsan!! Sista ämnet jag hade var elevens val Glad. Jag har film då,så då såg jag på en film såklart. Jag minns inte vad filmen heter men den är ganska bra Flört! Då jag kom hem så var det middag,det var kebab och pomme frites med sallad. Det var gott! Efter middagen så såg jag på "Greys antomy". Det är mitt favoritprogram Skrattande!!

Jag längtar tills imorgon för då har vi so Skrattande!! Jag har också svenska,no och musik. på no:n så ska vi forska om ett djur,jag forskar om surikater. Jag tycker att dom är jätteguliga Flört!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards