Hellum

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Emilié Sehlstedt - 15 oktober 2009 19:46


Idag så hade jag inte nån skola,jag skulle ha en utbildning Glad. Jag blev utvald i klassen som en friends så idag så var jag på en utbildning om vad friends gör,vad vi hjälper med,hur man borde behandla folk. Det var jätteroligt Skrattande!!!!!  Vi hade utbildningen på Hullsta gården. Det första vi gjorde var en lära känna varandra övning. Då så skulle man ställa alla ställa sig i en ring och sen så skulle en person ställa sig i mitten och säga sitt namn och sen göra en rörelse som alla andra skulle göra och säga ens namn. Det var roligt och lite pinsamt Tungan ute!! Vi såg på en kort film om mobbning,pratade om att man ska respektera varandra. Jag hade en toppendag idag Skrattande!!!!!!!  Så vi ska hålla koll så att ingen skulle må dåligt och ingen ser det så ska vi säga till en lärare. Jag slutade klockan 15.00 så då väntade jag på alla andra Tungan ute. Men jag har haft en superbra dag idag Skrattande!!!!! Då jag kom hem så åt jag middag. Idag så fick jag mitt bankomatkort. Det känns jätteroligt Flört!! Jag känner mig så vuxen Glad. Just nu så ser jag på "Otämjt och oklippt" på kanalen animal planet. Det programet gillar jag Tungan ute!!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards