Hellum

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Emilié Sehlstedt - 8 oktober 2009 19:45

    

Idag på skolan så har jag haft språk,idrott,matte och elevens val Tungan ute.På språken så hade jag en vikarie,han heter Bertil. Vi skulle svara på nutidsfrågor som vi redan hade gjort. Det var tråkigt Obestämd. Efter språken så hade jag idrott. Då så skulle vi oriengtera Obestämd. Jag,Elina,Therese och Angelica var en grupp. Det var ganska roligt idag med oriengteringen Glad!! Efter dirotten så var det lunch,det var risgrynsgröt eller om man ville ha potatisklyfftor och biff. Det var lite gott. Efter lunchen så hade vi håltimme i två timmar ungfär Skrattande. Då pratade vi med varandra och vi gick ner till caféet på valla. Då håltimmen var slut så hade jag matte Tungan ute. Då jobbade vi med vinklar igen. Det är det roligaste med matte tycker jag Skrattande!! Då matten var slut så hade jag direkt elevens val. Jag såg på film då,jag såg filmen "Jalla jalla". Då vi hade sett klart filmen så skulle vi recesionera Glad. Alla blev klara efter 5 minuter och jag blev klar efter en kvart. Jag var helt ensam då jag var klar med recensionen det var bara mina lärare kvar då jag var klar Tungan ute. Då jag kom hem så såg jag att jag hade fått brev. Det var från min kompis Amanda som bor i Linköping Glad. Vi brevväxlar med varandra. Idag så fyller Malwina år Glad. Hon fyller 6 år. Min stortjej Oskyldig! Vi har haft mycket främmande här! Mormor,morfar,farmor,farfar och många till!! Imogron så ska jag till pappa i Sundsvall så jag komer inte att blogga i helgen Rynkar på näsan. Om inte han har med sin dator som han jämt har på jobbet. Jag kommer att tokshoppa i helgen,pappa bor mitt i Sundsvall Glad.

Ovido - Quiz & Flashcards