Hellum

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Emilié Sehlstedt - 3 oktober 2009 21:48

             

Idag så har jag ju haft sovmorgon och min morbror har ju varit hos oss. Jag har läst min bok som heter "Bärnstens Kikaren". Ettan heter "Guldkompassen",det är tre böcker. Jag tycker att dom är jättebra Skrattande!! Det är fantasi och en spännadne bok! Jag har aldrig läst nån bättre bok en dom här tre böckerna Flört!!

Idag så åt vi pizza till middag. MUMS! Jag har också sett på "Här är ditt liv". Det är ett riktigt bra program!! Ikväll så var Stina Dabrowski som var på besök. Jag,mamma och pappa såg på det programet och åt olika oster,kex och drack pepsi max. Det var jättemysigt Glad!! Nu så ser jag på "CSi Miami",jag gillar det programet Glad!!

Av Emilié Sehlstedt - 3 oktober 2009 15:56


Idag så vaknade jag klockan 13.45 Jag har aldrig sovit så himla länge!! Men det var riktigt skönt med en sovmorgon! Morbror Lars har varit här och hälsat på. Det var jätteroligt!! Pappa är och hämtar Manne hos farmor nu,Manne har sovit över där. Imorgon så kommer Malwina har storkalas. Hon fyller år på torsdag och hon ska ha kalas imogron.  Hon längtar jättemycket tills imorgon!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards