Hellum

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Emilié Sehlstedt - 30 oktober 2009 22:09


Idag så gick jag upp klockan 9.30 och åt smörgåstårta och limevatten till frukost Flört. MUMS! Efter det så duschade jag och väntade på pappa, för han,jag och Manne skulle på banken. Vi skulle aktivera mitt bankomatkort och fixa mitt legitamation Skrattande. Efter det så åkte vi ner på ica i Långsele och handlade mat. Då jag kom hem så gick jag på en promenad med Axel Glad. Det var roligt och mysigt Skrattande!! Då jag kom tillbaka så åt vi middag. Det blev tacos. MUMS Tungan ute!! Efter det så slöade jag. Klockan 20.00 så såg jag,mamma,pappa,Daniel och Malwina på "Idol" Flört. Manne sover över hos farmor inatt. Jag tycker att Rabih är bäst men idag var han inte så jättebra,jag tycker att han sjöng otakt och lite falskt Tungan ute. Nu så ser jag på "HULK". Om det inte är bra så ska jag starta filmen "Natt på museet 2". Pappa hyrde den och nåra andra filmer som jag ska se på i helgen Glad. Den här vidion tycker jag är kung!!! Den är så himla bra tycker jag Skrattande!!!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards