Hellum

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Emilié Sehlstedt - 14 oktober 2009 20:19

  

Idag på skolan så började första lektionen med matte. Då jobbade jag om cirklar,det var ganska roligt Tungan ute! Efter matten så skulle jag igentligen ha idrott men det skulle vi inte ha idag,vi skulle se på en teater Glad. Det var dom på Freinds som hade gjort den teatern. Den handlade om mobbing och om kränkningar. Efter teatern så skulle vi prata om mobbing och om teatern Glad. Vi fick ett papper om att man skulle välja ut två personer som vi tycker passar som en freinds. Då jag hade syslöjd så fick vi reda på vilka som skulle få vara med i freinds Tungan ute. Jag och min kompis Elin fick mest röster om att vi skulle passa som feinds Skrattande. Vi fick säga nej om vi ville men det gjorde inte vi. Så imorgon så ska jag på en utbildning på Hullsta gården. Två personer i alla sjuor,åttor och nior ska på den utbilndningen. Det ska bli jätteroligt Skrattande!!! Här är hemsidan för freinds http://friends.se/?id=1225. Sista ämnet jag hade var engelska då hade vi läxförhör Obestämd. Då jag kom hem så berättade jag om det med friends medans jag åt middag. Just nu så ser jag på "Otämjt och oklippt" på kanalen animal planet Glad.

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards