Hellum

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Emilié Sehlstedt - 5 oktober 2009 20:59

   

Idag på skolan så har jag ju haft engelska,so och no. På engelskan så pratade vi om presens igen och efter det så fick vi se en kort film. Den heter "Ghosts stories",den är inte så himla bra kan jag säga Obestämd! På so:n så hållde vi på med ekvatorn,longitud och latitud. Det var riktigt roligt Glad!! Jag och min kompis Angelica vi jobbade tillsammans och vi gjorde klart ett paper och då fick vi ett paper med masser av rader. Man skulle skriva ner alla länder i hela Europa utan att kolla i kartboken. Det var riktigt roligt men lite jobbigt Flört!!! Då jag hade no så fick vi ett test för att se hur mycket vi hade lyssnat på repetionerna Tungan ute. 21 poäng var det högsta och jag fick 20 poäng. Ingen fick 21 och ingen annan fick 20,det var bara jag som fick 20 poäng. Det var roligt Skrattande!! Då jag kom hem så var jag med Daniel. Det var mysigt Skrattande! Han var på sjukhuset idag och tod blodprov. Han har fortfarande lungiflammation Gråter. Idag så gjorde jag middagen,det blev spaghetti och köttbullar. Men köttbullarna blev lite brända så att brandlarmet gick igång Tyst. Men maten smackade gott iallafall. Nu så ser jag på "CSI NY", ska se en liten stund till sen så ska jag gå och lägga mig Tungan ute.

Ovido - Quiz & Flashcards