Hellum

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Emilié Sehlstedt - 4 oktober 2009 20:37


Idag så gick jag upp tidigt för att hjälpa mamma att ta fram lite saker till Inas kalas. Hennes kalas började 13.00 Det var åtta stycken som kom. Manne han var på ett annat kalas,hans kompis Viktor har fyllt år så han hade kalas idag Flört. Manne hade jätteroligt där Glad!! Malwina hade också jätteroligt Glad!! Jag och pappa var med Daniel och såg på repris på "Idol". Det var jättemysigt Skrattande!! Då kalaset var slut så lånade pappa en film på Dannes tvbox. Han lånade "Vi hade iallafall tur med vädret igen" Glad. Jag och Daniel har sett den en gång förut på bio. Jag,Danne,Manne och Malwina såg på filmen tillsammans. Det var jätteroligt Glad!! Vi åt lite godis då vi såg på filmen. Imorgon så är det skola då. Då komer jag att ha engelska,so och no. Jag har en kort dag imorgon. Det roligaste ämnet imorgon är so Skrattande!!!!


Manne och Ina. Dom är så söta på bilden tycker jag! Skrattande

  

Söta Malwina Glad

  

Guliga ManneGlad

    

Jag Tungan ute

  

Fikabordet Tungan ute

       

Ovido - Quiz & Flashcards