Hellum

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Emilié Sehlstedt - 31 oktober 2009 21:03

                

Idag så vaknade jag klockan 13.00 av att pappa väckte mig. En rejäl sovmorgon Glad!! Så då gick jag till köket och åt frukost. Medans jag åt frukost så gjorde mamma och jag melodikrysset. Det var roligt Glad! Efter det så gick jag på promenad med Hedda. Manne följde med. Det var roligt men hon var väldigt spraligSkrattande!! Efter det så såg jag på filmer med syskonen och efter det så åt jag middag Glad. Det var mysigt Flört!! Det var varma mackor. MUMS Tungan ute! Efter middagen så spelade jag och Manne lite Indiana Jones på xbox 360. Det var roligt!! Nu så har jag sett på "America funiest home vidios" med mamma,pappa och Daniel Glad. Men nu så ser jag på "Natt på museet 2",jag har alltid velat se filmen och nu så gör jag det Skrattande. Den är jättebra Flört!!! Även om jag inte har hunnit sett så mycket.

Av Emilié Sehlstedt - 31 oktober 2009 00:31

     

Jag tycker att Rabih Jaber är bäst i "Idol"!! Ni som tycker också att han är bra kan kolla hans blogg på http://rabih.idol.tv4.se/, där skriver han allt som händer nu i hans poppis liv. Tycker ni att Rabih är bäst i "Idol"??


Ovido - Quiz & Flashcards