Hellum

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Emilié Sehlstedt - 28 oktober 2009 23:18


Idag så fyller världens bästa mamma år Oskyldig!!! Mamma fyller 40 år. Så imorse så gick jag upp klockan 9.00 och gav mamma presenten som är från mig och Daniel. Hon fick en bok som Liza Marklund har gjort som heter "Livstid",det är deckare som Liza gör. Mamma fick också en grattiskort som låten "Here we go" spelas upp. Hon blev jätteglad över bokenGlad!! Första främmandet kom klockan 11.00 och det var mammas kompis Anna som kom. Av Anna så fick mamma en korg med skorpor,ostar,marmelader,marinerade vitlöksklyfftor, kaker och olika vin sorter. Anna hade gjort allt förutom vinet,osterna och ett par oliver. Det har bara forsat in folk idag Flört!! Nu så har sista främmandet åkt för en timme ungefär. Så nu är man riktigt trött Tyst!!!! Ska sova nu tror jag Flört. Jag kommer nog sova ett bra tag imorgon!! Här är en hel hög med bilder som jag fotade idag.


Här är korgen med allt som Anna fick. Grattiskortet har Anna gjort själv. Jag tycker att det är en jättefin present som mamma fick av Anna Glad!!!!

  


Simon och söta Amanda Skrattande.

  


Moster Hanne.


Det är den här boken mamma fick av mig och Daniel.

     


Moster Helena.

  


Min lilla prins Axel Glad.

  


LilSusie var på besök Flört.

  

Ovido - Quiz & Flashcards