Hellum

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Emilié Sehlstedt - 16 oktober 2009 23:43


        

Idag på skolan så har jag haft svenska,so,no och musik Skrattande. På svenskan så gjorde vi ett litet miniprov kan man säga. Efter det så fick vi läsa resten av letionen Skrattande. Efter svenskan så hade jag so Skrattande. Vi håller på med lag och brott.  Vi var i fem grupper och då fick vi ett papper att vi ska numerera olika brott, vad som är värst och minst värst. Det var riktigt roligt Skrattande!!! Efter det så hade jag lunch,då var det kalops med potatis. Det var ganska gott Tungan ute. Efter lunchen så hade jag no i två timmar ungefär. Då forskade vi om våra djur som vi forskar om. Det var roligt Glad!! Sista ämnet var musik. Då hållde jag på med noter. Det var lite jobbigt Obestämd! Therese sover över hos mig idag Skrattande. Då hon och jag kom hem så åt vi middag. Det var tacos. MUMS Tungan ute!! Efter middagen så gick jag och Therese till mitt rum. Just nu så ser vi på "Fast and furios" på 3:an. Vi har jätteroligt tillsammans Skrattande!!! Men nu så ska vi fortsätta se på filmen Flört.

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards