Hellum

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Emilié Sehlstedt - 10 oktober 2009 18:32

      

Idag så har jag ju varit på stan Skrattande. jag köpte bodylotion,tidning,vykort,grattiskort,nagellack mm. Jag tycker att det är jätteroligt med shopping Skrattande!!! Nu så har Daniel varit på puben. Han hade jätteroligt Glad!! Just nu så lagar Linn och hennes mamma mat,pappa,Linns pappa och Linns lillebror dom pratar med varandra,Daniel vilar och jag har precis druckit en caffe latte. MUMS Flört!! Men nu så ska jag fortsätta dricka caffe latten .

Av Emilié Sehlstedt - 10 oktober 2009 12:19


Idag så ska jag tokshoppa. Det ska bli jätteroligt Skrattande!!! Daniel ska gå på stan också. Lite senare så ska han gå på puben med pappa,Linns lillebror Nils och hans tjej. Daniel tycker att det ska bli jätteroligt Skrattande!! Just nu så ser Daniel på "En fyra för tre" med pappa och jag väntar på Linn som håller på att göra sig klar sen så ska vi går ner till stan och shoppa loss Flört. Jag kommer att lägga ut lite bilder ikväll Flört.

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards