Hellum

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Emilié Sehlstedt - 17 oktober 2009 21:38

     relax  

Idag så åkte Therese hem klockan 10.00 ungefär för dom skulle tvätta kläder idag. Vi sov bara 5 timmar inatt så nu är jag riktigt trött Obestämd!!!!! Jag har myst med mina syskon. Vi har sett på film hela dagen nästan och ätit glass Skrattande. Till middag idag så blev det pirogpaj,mamma gjorde inte som det stod i receptet men det blev ändå supergott Tungan ute!!! MUMS Glad!! Nu så har jag läst en bok för mina småsyskon. Dom ville det så då läste jag en rolig bok Glad. Jag har sett på "Här är ditt liv" med mamma och pappa nyss. Det programet är jättebra Flört!! Men nu så ska jag se på "CSI Miami" och sen så ska jag se på "Brottskod försvunnen" efter det så ska jag sova Flört.

Ovido - Quiz & Flashcards