Hellum

Alla inlägg under januari 2010

Av Emilié Sehlstedt - 9 januari 2010 17:40

  

Ser på film med lillasyster Malwina fortfarande  . Vi ser på "Harry Potter Fången från Azkaban". Hon ville se den så då gör vi det. Vilka tycker att Takida är bra    ?

Av Emilié Sehlstedt - 9 januari 2010 14:45

  

Idag så har jag set på film med Daniel och Malwina. Vi såg på "Bäst of Dag-Otto", den är jätterolig  !! Jag har sett på skidskytte med mamma,pappa,Danne och Ina. Manne är hos farmor och farfar. Just nu så ser jag på film med lillasyster Ina. Vi äter popcorn och dricker julmust och ser på film. Vi har jättemysigt  !

Av Emilié Sehlstedt - 8 januari 2010 22:29


Idag så vakande jag klockan 04.00 Jag har varit vaken sen dess. Idag så har jag spelat lite band hero med syskonen. Det var mysigt. Det har varit mellan -30 till -33 grader kallt hos mig. Nu så har jag sett på "Let´s dance". Det var roligt  !! Jag tycker att Mattias var bäst. Willie var ganska rolig tycker jag men han var bra. Just nu så lyssnar jag på Takidas musik   .

Av Emilié Sehlstedt - 8 januari 2010 06:22

  

God morgon på er. Jag har varit vaken i 1.5 timme nu. Vaknade av att jag frös lite och jag kunde inte somna om  . Idag är det fortfarande iskallt hos oss. Jag är ganska less på kylan nu, jag vill ha sol och värme  ! Idag så ska jag mysa med familjen och se på "Let´s dance" ikväll  . Det är ett bra program tycker jag! Jag tror att jag ska ta en kopp kaffe snart  . Mums!

Av Emilié Sehlstedt - 7 januari 2010 21:05


Det är fortfarande -30 grader här  . Tråkigt!! Det ska vara det imorgon också. Idag så har jag sett på filmen "Rasmus på luffen" med famljen, den är en riktigt bra film! Jag har också spelat lite wii och xbox360 med lillebrorsan. Jag har vigt lite vätt med. Det har faktiskt varit en mysigt dag trots kylan  !! Just nu så lyssnar jag på Takida med låten "The things we owe", det är en bra låt   !!!

Av Emilié Sehlstedt - 7 januari 2010 10:19

    

Idag är det -30 grader hos mig. Snacka om KALLT  !!! Jag fryser som bara den! Idag så har jag kolla i min skolkatalog och sett på film hittils. Jag ska nog sen mysa med syskonen hade jag tänkt  . Just nu så lyssnar jag på Takida med låten "Curly Sue", den är riktigt bra låt   !!!

Av Emilié Sehlstedt - 6 januari 2010 20:19

      

Idag så har jag sett på film och spelat spel med småsyskonen  . Vi har sett på filmen "Harry Potter och halvblodsprinsen", dom tyckte att den var riktigt bra! Vi har spelat lite xbox360 också. Just nu så ser jag på filmen "Fyra för tre" igen. Den är så rolig  !!

Av Emilié Sehlstedt - 6 januari 2010 09:50

   


Idag så ska jag nog mysa med familjen  . Manne ville se "Harry Potter och Halvblodsprinsen" så då tänkte vi göra det. Just nu så är jag med Malwina och vi ser på film  .Den här låten är jättebra tycker jag    !!!!!!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards