Hellum

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 1 september 2009 17:56


Imorse då jag satt på bussen så pratade jag och min kompis Jennifer att vi kanske ska gå av bussen lite tidigare så vi sa till Mårten och Emil  att jag och Jennifer går av vid konsum och det gjorde dom också.(Emil I och Mårten är kompisar till mig) Men då vi var framme så hade min lektion redan börjat och klockan var 8.10 och min lektion börjar 8.20 Det var konstigt så fröken sa att jag kom för sent. Jag hade sve/eng då. Efter det så har jag hade jag matte. Jippi...det är inte mitt favoritämne. Idag så var det pytti panna och sjömansbiff. Det var gott. Efter lunchen så träffade jag Fredrik(Daniel assistent) och då frågade jag vad Daniel gjorde och Daninel diskade. Det har varit en ganska slödag på skolan tycker jag. Jag har en gammal kompis som heter Challe och han går på valla skolan. Det är jätte roligt tycker jag!! Men han går inte i min klass =(   Jag går i klass 7:e och han går i klass 7:d. Han är jätte snäll!! Jag har varit bästis med han förut men det är jag inte nu längre. Men vi pratar med varandra på rasterna =) Det är roligt!!

Men nu ska jag gå och spela lite WII.

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards