Hellum

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 16 september 2009 21:31


Idag på skolan så har jag haft engelska,matte,idrott. Det var ganksa roligt på idrotten! Jag har också haft svenska.

Vi fick glosor i engelskan och jag råkade glömma glosorna på skolan Rynkar på näsan Jag tycker att den segaste dagen på veckan är onsdag...den är mitt i veckan och jag tycker att tiden går så sakta på onsdagar.

Då jag kom hem så hållde mammaoch pappa på att plantera blommor. Dom var i Sundsvall idag....och då köpte dom två presenter till mig Glad Det var två tröjor,dom var jättefina!! En är grå och den andra är svart också står det på dom. Efter det så tog jag ett glas juice och gick till mitt rum för att öva på no-provet. Man ska kunna vad blommornas delar heter och vad kryptogamer är för något. Då klocklan var 20.00 så gjorde pappa popcorn och cola. Så vi åt det och så på programet "Superstar". Det är ett jättebra program tycker jag!! Vi åt lite choklad också Tungan ute

Nu så ser jag på kändisdjungel.Ska snart gå och lägga mig. Flört

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards