Hellum

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 20 september 2009 21:23

                   

Idag så har jag ju varit på fotbollsavlsutning och då jag kom hem så var jag men Daniel.

Han har spytt slem idag. Stackarn!!! Jag tycker så himla synd om han när han spyr!!! Jag har också gjort inbjudningskort med Malwina för hon ska snart fylla år och då ska hon ha kalas. Mormor och morfar har också varit här. Vi fikade med dom. Det var mysigt men jag fikade med Daniel för han måde inte så bra då. Vi såg på bingolotto och fikade. Just nu så ser jag på "Kommesarien och havet",det är ett jättebra program! tycker jag!!! Men jag ska gå och lägga mig nu.

Av Emilié Sehlstedt - 20 september 2009 16:00

Fotbolls Ina Malwina  GladManne är redo för träning  Manne Glad 

Idag så har jag varit på fotbollsavslutningSkrattande. Det var Manne och Malwina som skulle få medaljer.

Jag träffade min bästis Elina Glad. Vi var med varandra nästan hela tiden. Manne och Malwia åt lite hamburgade men jag åt toast. Det var jättegott!! Vi såg på straffsparkar och på nåra matcherGlad. Då klockan var ungefär 13.00 så gick vi hem. Då jag kom hem så damsugade jag och efter det så såg jag och pappa på "Idol" i repris. Manne och jag spelade lite poker också. Han vann mest Tungan ute. Han är dukitg på poker! Men nu så ska jag äta lite hamburgare till middag Glad. MUMS!!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards