Hellum

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 26 september 2009 22:19

          

Idag så har mamma,pappa,Manne och Malwina varit i Ramsele nån timme och kollat på lastbilar,och då var jag hemma. Då dom kom hem så åkte vi till Sollefteå och åt middag på Nipvallen. Det var jättegott!! Jag åt en grönsaksgratäng och en massa grönsaker och drack portello. På väggen hem så hyrde vi tre filmer,köpte tidningar och köpte lite godis. Då vi var hemma så gick jag,Manne och Malwina till mitt rum och startade en film som vi hade hyrt och åt lite godis och sen då den filmen var slut så startade vi en ny som bara Manne och Malwina såg på. Jag var med mamma och pappa då. Nyss så såg jag på "Royal pains" som är på 3:an klockan nio på lördagar. Jag tycker att det programet är jättebra!!! Just nu så ser jag på en film som heter "Discodaggarna". E.M.D har rösterna i filmen. Den är riktigt bra!! Men nu så ska jag fortsätta se på fimlen.

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards