Hellum

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 10 september 2009 17:50

  



Idag så har jag haft språk,idrott,matte och elevens val. Det var roligt på idrotten Glad förutom att jag har ont  i min handled. Igår på bågskytten så sträckte jag mig i handledenRynkar på näsan . På elevens val så skule man välja ett ämne man skulle jobba med och jag fick musik. Det hade jag inte valt,jag valde film. Jag vet inte vad man gör på film än. Så jag sa till musikläraren att jag hade valt film så då gick jag och läraren till det klassrum som film var i. Alla hade gått för dom slutade tidigare. Men läraren var kvar så då allmälde jag mig sen så slutade jag med Obestämd

Då jag kom hem så var det middag. Efter det så har jag övat på läxorna. Efter det så ska jag logga in på facebook Skrattande

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards