Hellum

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 22 september 2009 20:42

                          


Idag på skolan så har jag haft matte,no,språk och kvt iup heter det Tungan ute. Då så har vi elevråd och gör utvärderingar.

Det har varit en ganska bra skoldag tycker jag Glad! Lite seg dag men ändå riktigt bra! På no så pratade vi mikroskop. på fredag så ska vi få hålla på med mikroskop och kolla i den  Skrattande. Det ska bli roligt!

Då jag kom hem så åt jag mat. Det blev spaghetti och köttfärssås. Det var gott! Efter det så övad jag på min engelska läxa och efter det så var jag ute på facebook Flört. Jag har också dammsugat och plockat ur diskmaskinen. Mer har jag nog inte gjort idag...jo jag har sett på tv.

Nu så ser jag på "Superstars". Det är ett riktigt bra och roligt program tycker jag!!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards