Hellum

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 8 september 2009 19:01


Idag så är det ju studiedag. Så jag har bara slöat. Jag har sett på tv, lyssnat på musik och varit ute på facebook. Det är jätte roligt att vara med på facebook tycker jagGlad!!! Mer har jag inte gjort idag. Men jag längtar tills imorgon!!! Då kommer jag att ha matte,idrott,svenska,slöjd och engelska. Det ska bli roligt med svenska och slöjd tycker jag...det ska också bli roligt med idrott också men matte är inte så roligt tycker jag. Men nu så ska jag se på tv.

Av Emilié Sehlstedt - 8 september 2009 10:56


Idag så har jag studiedag. Skönt!! Men ändå inte för jag vill vara på skolan. Mentorena i sjuorna dom ska på nån slags utbildning. Det är därför jag har studiedag.

Så imorse så hade jag sovmorgon. Det var skönt! Såidag så ska jag slöa. Tänkte att jag ska se på lite filmer,läsa och vara med mamma och pappa. Daniel,Manne och Malwina har inte studiedag. Det tycker Daniel är orättvist.

Men nu ska jag äta lite frukost.

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards