Hellum

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 12 september 2009 18:42


Det var jätte roligt på!!! Det regnade men det blev ändå jätte lyckadFlört!! Det kom 24 veteranbilar Tungan ute. Det kom jätte coola bilar!! Min morbror körde runt sjön med Manne. För Manne fick åka med...Manne blev jätte glad över det!!  Glad

Jag och min bästis Elina...vi sålde lotter. Det fanns två vuxnaoch en barn lotteri. Vi sålde slut på vuxna...Guld i mundet var roligt!! Man kunde köpa hamburgare,läsk.fika och korv. Men det var jätte roligt där även om det regnade!!!!

Jag knäppte kort på varje veteranbilFlört. Det fanns tipsslinga och bagagelucke loppis där också. Min familj vi vann en t-shirt,strandmadrass,en film och en lykta. Daniel får t-shirten,Malwina får filmen och Manne fick lyktan.

Det var jätte roligt därSkrattande!!! Det var många som tyckte att det var roligt där!!

Här kommer alla 24 veteranbilar jag fotade och lite andra bilder.Glad

Elina

  Gott med dricka! MIn & Elinas   Det vi vann...   Min bästis Elina och jag.   Min morbror Glad och jag.     Häftig bil!       Den röda bilen är cool!!       Snygga bilar tycker jag!!      Min morbrors bil.Den svartgula        Många bilar!     Den gula tycker jag är cool!     Coola bilar va??    Vilken bil är snyggast??     Simons bil den vita bubblan.  

Av Emilié Sehlstedt - 12 september 2009 10:54


Idag då jag vaknade jag av att solen lyste in i mina ögon Glad. Jag tycker att det är jätte skönt då solen lyser genom fönstret...det känns så somrigt!!

Ja idag såär det veteranbilsträffen Skrattande. Jag och min bästis Elina vi ska sälja låtter.

Det ska bli jätte roligt!! Veteranbilsträffen börjar klockan 13.00 och är till 16.00

Men nu så ska jag åka till bygdegården. För vi ska förbereda lite saker innan allt börjar.

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards