Hellum

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 24 september 2009 16:58


Idag så har jag haft språk,idrott,matte och elevens val. På språken så skulle vi svara på ett par frågor som hade skickats i våran e-post. Men jag kunde inte logga in på min Obestämd. Det är alltid jag som har otur med datorer på skolanTungan ute! Då man hade svarat på frågorna så fick man vara ute på internet. Men jag kunde ju inte svara på frågorna eftersom jag ínte kunde logga in på min e-post. På idrotten så spelade jag badminton,det var roligt Glad!! Elina spelade också med oss Skrattande. På matten så jobbade jag på ett par arbetsblad som man fick. Det gick jättebra! Elevens val var roligast Skrattande!! Då såg jag på en film. Vi hann inte se klart på den förra torsdagen så vi såg klart på den idag. Den var riktigt bra! Den handlade om en pojke som jämt blev mobbad i skolan så att han skolkar för det är inge roligt där. En dag så träffar han ett gäng killar som är 20 år ungefär...och då börjar han vara med dom också gör dom rackartyg tillsammans. Dom busringen,slor sönder fönstren på hus. Då jag skulle kliva på bussen på vägen hem så var det propfullt i hela bussen nästan Tungan ute. Då jag kom hem så åt jag middag. Det var ris och korvstroganoff. Det var jättegott Flört!! Nu så ska jag logga in på facebook Skrattande.

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards