Hellum

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 21 september 2009 17:43

MIa  

Mia och Hedda


 Amanda och mamma

Mamma och lill Amanda



Simon 

  Tokiga Simon.


Idag på skolan så har jag haft engelska,so och no. På engelskan så jobbade vi i böcker...och det var fyra killar som blev utslängdaGlad. För dom kastade pennor på mig och ett par andra tjejerRynkar på näsan. Så de fick gå till rektorn. På so:n så har jag jobbat med vart det första jordbruket var, och lite andra frågor. Det var jätteroligt Skrattande!!!!!! Majjen har brutit sin stortå, han gjorde illa sig när han spelade fotboll. Så nu har han kryckor. På no:n så jobbade vi med djurceller. Det var inte så himla roligt...jag fick också reda på hur det gick för mig på mitt prov jag fick i fredags. Det gick sådär tycker jag.Obestämd

Nu så har vi storfrämmande. Simon,Mia och Amanda är hos oss.Vi har varit barnvakt till Amanda idag, då simon och Mia varit i Sundsvall. Dom har ätit middag hos oss. Dom är jättesnälla!!!

Men nu så ska jag gå till köket och ta en kopp kaffe . MUMS!! Tungan ute

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards