Hellum

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 4 september 2009 22:16


Idag så hade var min klass inte på skolan utan vi var på ett ställe som heter Camp change. Det var jätte roligt där!! Det man gör där är att man ska sammarbeta med klassen i olika hinder. Det första vi gjorde det var att man ska komma över ungefär 2-3 meters stock som sitter fast i ett träd. Alla i klassen ska hjälpa varandra att komma över då. Man behövde inte göra det. Jag gjorde inte det. Det var roligt att se på!! Sen körde vi nåra andra banor. Dom var också roliga!!! Efter ett tag så sa ledaren dä att vi ska äta lunch men hon undrade om vi ville köra en bana som ingen annan klass fick och det ville vi. Det var en plankväg som var kankse 4 meter hög och på den så skulle man komma över vägen. Nästan alla i min klass gjorde det. Jag gjorde det. Det var jätte jätte läskigt!!! Jag ville göra det men jag var rädd. Jag fastnade vid kanten av planket. det var inge roligt...och en av dom som drog upp mig,hans hand gled av min hand hela tiden. Det var läskigt!! Men roligt!! Vi åkte hem ungefär klockan 14.45 tror jag. Då jag kom hem så kom Elinas mamma och hämtade Elina. För hon sov över hos mig inatt =) Efter det så städade jag lite. Då klockan var ungefär 19.15 så kom Linda och Tobbe (Mammas och pappas vänner). Vi såg på tv och åt lite grönsaker,dipp och dricka. Det var jätte gott!! Men nu så ser jag på filmen "Sagan om ringen 1 "  Men nu så ska jag fortsätta se på filmen.


 Sitter i bussen på väg hem nu.


 Efter lunchen så satte nåra sig i kåtan och värmde sig vid elden. Det var skönt!!


 Jag. Elina fotade de flesta bilder som jag har lagt ut. Det var verkligen läskigt!! Men roligt!! Jag darrade efter planket. Vet inte varför...


 Dom som lyfter upp alla heter Tim och Mansoor. dom var duktiga och starka!!


 Hon heter Maja som klättrar upp nu.


 Planket igen.


 Här är plankan man ska komma över. Det var läskigt!!! Men roligt!!


 Här så  ska man byta plats med varandra utan att ramla ner. Svårt var det men roligt!!


 Joel. Han går i min klass. Vi sitter på bussen på väg till Ramsele.


 Guru Elina. Hihihi.


 Elina =)

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards