Hellum

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 29 september 2009 18:17


Gör ett besök hos Gallerry och delta i hennes treliga tävling!

Rösta på din favorit (senast söndag 4/10) så vinner du bilden du röstat på!

 

        


     


Min favorit är den blåa!!

Av Emilié Sehlstedt - 29 september 2009 17:59


Idag så har jag haft no,matte,språk och kvt,iup. På språk så fick vi ett arbetsblad som vi skulle jobba med, och det var två killar där som kastade sudd i mitt hår och in i min luva Rynkar på näsan. Dom struntade i vad fröken sa. På matte så fick vi också ett arbetsblad som vi skulle jobba med. Det handlade om vikt. På no:n så pratade vi om nässeldjur Tungan ute. Vi ska forska om ett djur som vi sen ska redovisa. Jag ska forska om surikat. Jag tycker att dom är söta Glad! På kvt,iup så fick vi jobba med nåt valfritt. Jag jobbade med att skriva en berättelse Skrattande. Efter det så pratade vi om hur lugnt det är i klassrummet. Jag tycker att det inte är nå lugnt i mitt klassrum Obestämd!!

Då jag kom hem så var det ,middag. Det var tacos. MUMS Tungan ute!! Det var supergott Flört!!! Efter middagen så gick jag till mitt rum kollade i en bok om djuret surikat Glad. Nu så ska jag logga in på facebook sen så ska jag dammsuga.

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards