Hellum

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 14 september 2009 18:26


Idag så åkte jag taxi med Daniel till skolan imorse. Det var roligt!!! Jag har haft engelsk...då fick vi glosor som vi har övat på. Jag tycker att det gick bra men jag har inte fått veta om jag har fått alla rätt. Jag har också haft so Skrattande. Mitt favoritämne Skrattande!!! Vi såg en filmsom vi inte hann se i fredags på so:n. Den handlar om apmänniskor och hur dom levde. Helt plötsligt så sa läraren "att dom som är känsliga för mycket blod dom ska nog titta bort nu" för det var en björn som bet sönder en människa ...och då tittade jag bort. Det var bra att han sa till tycker jag Glad!! Jag har iockså haft no. Vi pratar om blommor,svampar och mossa. Min klass kommer få ett prov på fedag om vad blommans delar heter. Jag kan alla Glad

Efter skolan så gick jag och min bästis på stan och shopppade Skrattande Jag hanadlade stift till pennan,pennor,sudd mm.

Vi fikade också då vi var på stan. Elinas pappa skjutsade hem mig. Det var snällt!! Men nu så ska jag se på unga mödrar. Det är ett ganska bra program tycker jag!!Flört

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards