Hellum

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 9 september 2009 21:02


Jag hade jätte roligt på bågskytten!!! Det gick sådär för migTungan ute. Men tränaren tycker att jag ska ha en annan pilbåge men det vill inte jag... han säger att min pilbåge är trög och liten och det är den, men jag har skjutit den i ett år och nu tycker dom att jag ska ha en annan. Jag vill inte det. Jag hade iallafall jätte roligt på bågskytten Skrattande!!! När jag kom hem så gjorde jag lite nudlar så åt jag det och drack ett glas vatten. MUMS!


Nu så lyssnar jag på musik och ska kolla en snabbis på facebook sen så ska jag gå och lägga mig.

Av Emilié Sehlstedt - 9 september 2009 17:02

 

Idag på skolan så har jag haft idrott,då skulle vi bara gå en bit sen så behövde vi inte göra nått mer.

Jag har också haft svenska. Det var ganska roligt! Det som var roligast idag var brandövning. Då skulle man prata och hur bränder gick till och vi såg på nåra små filmer hur fort elden kan sprida sig på nån minut. Vi fick nåra frågor om eld också. Det var ganska roligt! Mer har jag inte gjort idag. Det har varit en ganska lugn dag tycker jag.


Om en timme så ska jag på bågskytte Skrattande Jag har inte varit på det på ett bra tag. Det ska bli jätte roligt!!!! Bågskytte är en jätte rolig sport!! Flört Men nu så ska jag logga in på facebook.

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards