Hellum

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 2 september 2009 20:26


Idag då så klev jag av vid konsum igen. Det är ganska skönt att göra det! Då jag var framme vid skolan så tog jag mina matteböcker och väntade på Therese. Då hon kom så gick vi till våran lektion. Det var ganska roligt på matten...vi skulle räkna ut vilka tal man kunde dela och vilka tal man inte kunde dela. Efter matten så hade jag idrott och då  skulle vi gå till nipvallen och ha idrott där. Det var jätte roligt!!! Vi skulle kasta spjut,längdhopp,springa,kast med liten boll och stöta kula. Jag kastade hela tiden spjut. Det var jätte roligt!! Jag har också haft,engelska och svenska. På svenskan så ska man skriva ett brev till sig själv som man sen kommer att få i nian =) Alla har skrivit en sida och jag är på sida fem. Men jag skriver alla punkter man ska göra och förklarar varför ungefär. Det är jätte roligt!!


Efter skolan så åt jag middag. Idag så kom Daniel hem =) Det var roligt och slönt =)


Mamma gjorde en manikyr på mig i eftermiddags =) Så här ser det ut =)

 Men nu ska jag fortsätta se på min film.


Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards