Hellum

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 30 september 2009 17:36

  

Idag så har jag haft matte,idrott,svenskan,slöjd och engelska. På matten så fick jag reda på att vi ska få ett prov imorgon. Det ska inte bli så roligt Obestämd. På idrotten så skulle man spela innebandy. Jag och Therese ville inte vara med och då fick vi hjälpa idrottsläraren att lägga madrasser på plats. Då jag hade svenksa så läste vi i 20 minuter och efter det så skulle man skriva en  dikt Glad. Jag gjorde två dikter med min kompis Angelica. Det var roligast på slöjden. Idag så gjorde jag klar en kudde som är i flis Glad. Den är 35 cm runt om,så den är ju lite liten. På engelskan idag så pratade vi om vokaler och presens. Efter det så fick vi lov att jobba med två arbetsblad. Jag blev klar med med båda. En kille fick frånvarande från lektionen för att han pratade hela tiden Tungan ute. Nu när jag kom hem så var mamma och Daniel inte hemma så jag frågade pappa vart dom är,då sa han at dom är på sjukhuset. Daniel har haft feber och en rejäl hosta Rynkar på näsan. Så idag var han på sjukhuset. Då han kom hem så berättade mamma att han har fått lungiflammtion Rynkar på näsan. Stackars han Gråter!!!! Jag tycker så himla synd om han!! Nu så har jag ätit middag,det var potatismos och korv. Men nu så ska jag logga in på bilddagboken Flört.

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards