Hellum

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 13 september 2009 20:18


Idag så har jag myst med min familj Glad Det var jättemysigt!! Vi har sett på tv och jag och mina syskon vi har pysslat. Det var jätteroligt Skrattande . Idag så kom Daniel hem från pappa Lars. Jag har saknat han jättemycket!!!

Nu så ser jag på ett program på 4:an. Det heter " Kändisdjungeln" det är jättebra!!! Men nu så ska jag logga in på facebook och se på programet "Kändisdjungeln"

Av Emilié Sehlstedt - 13 september 2009 20:18


Idag så har jag myst med min familj Glad Det var jättemysigt!! Vi har sett på tv och jag och mina syskon vi har pysslat. Det var jätteroligt Skrattande  Idag så kom Daniel hem från pappa Lars. Jag har saknat han jättemycket!!!

Nu så ser jag på ett program på 4:an. Det heter " Kändisdjungeln" det är jättebra!!! Men nu så ska jag logga in på facebook och se på programet "Kändisdjungeln"

Av Emilié Sehlstedt - 13 september 2009 14:22

                             relax  

Idag så sov jag till klockan 13.00 ungefär. Skönt! Idag så hade jag tänkt att ha en slödag. Det är ju en söndag.

Jag ska nog vara med mamma och pappa och mysa med dom. Idag så kommer Daniel hem från pappa. Jag har saknat min storebror jättemycket!!! Men nu så ska jag se repris på IDOL =)  

Det programet är ju jättebra tycker jag!!!!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards