Hellum

Alla inlägg den 27 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 27 september 2009 20:56


Idag så har jag läst min bok,sett på film med mina syskon,varit vid datorn och tagit undan lite tvätt Tungan ute.

Jag har snart läst ut min bok  Glad.  Filmen jag såg med mina syskon var "Discodaggarna",vi åt lite kex och drack dricka då vi såg på filmen. Imorgon så kommer jag att ha engelska,so och no Flört. Vi kommer säkert att få läxor på engelska. På so:n så kommer vi att prata om jorden och kanske ha nutidsfråger Glad. På no:n så pratar vi om urdjur. Det är inte så jätteroligt Obestämd! Då skolan är slut så kommer jag att åka hem med Daniel i taxin Glad. Det ska bli roligt!!

Nu så ska jag logga in på facebook Skrattande.

Av Emilié Sehlstedt - 27 september 2009 13:47

  

Idag så vaknade jag klockan 11.30 Det var riktigt skönt med en sovmorgon! Jag,mamma och Malwina vi åt frukost i tvrummet och såg på "IDOL". Det var riktigt roligt och mysigt Glad! Pappa och Manne är i Östersund. Dom har kollat på en bil,men dom köpte den inte Tungan ute. Just nu så ser jag på en av filmerna som mamma hyrde. Den heter "Discodaggarna". Nu så ska jag fortsätta se på filmen Flört.

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards