Hellum

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 11 september 2009 19:28


Jag ska inte till pappa. Daniel åker till pappa ensam. Så då kommer jag att skriva i bloggen i helgen Flört.

Imorgon så är det veteranbilsträffen i Helgum. Då är det gamla raggarbilar som åker runt Helgums sjö. Det finns sationer som man kan stanna på och vara med på små tävlingar och fika tror jag. Du får gärna komma och åka runt sjön! Det ska bli spännande! Då ska jag tokfota massa bilderr på coola bilar och lägga ut det på bloggen imorgon Skrattande.

Ikväll så kommer jag att se på idol och vara med familjen Glad 

Men nu så ska jag kolla i mitt fotoalbum Glad

Av Emilié Sehlstedt - 11 september 2009 17:14

  

Idag på skolan så har jag haft svenska,so... det var roligt på soGlad. Vi såg på en film om grottmänniskor. Jag har också haft no och  bild. På no så pratade vi om blommor efter det så  gick vi på en promenad för att lära oss lite namn på blommor. Det var jätte roligt på bilden också...man ska måla nått som man gillarGlad. Jag målar en solnedgång med en delfin som hoppar upp ur vattnet. Efter bilden så skulle vi på en konsert på Hullsta gården. Det var en kille som är 14 år och han har varit med på talang 2008. Han spelar piano. Han är jätte duktig!! Så då skulle vi se på han och dom andra som spelade med han. Hon som presenterade alla musikanter och killen hon ville at nåra skulle på scenen och titade där så hon tog upp tre personer som fick sitta på scenen. Det var mina kompisar Jennifer,Mårten och Emil B. Det var jätte roligt att dom skulle sitta på scenenTungan ute! Killen som spelade piano var jätte duktigGlad!!!! Men jag har haft en jättebra dag iallafallSkrattande!!! Då jag kom hem så åt jag middag och efter det så packade jag lite saker som jag ska ha till pappa. Jag ska till han idag...jag har ingen lust att sitta i taxi klockan 19.00 ikväll. Men nu så ska jag gå ut på facebook igen Glad

PS. Jag kommer inte kunna blogga hos pappa i helgen...för pappas dator är på hans jobb och min dator funkar inte så bra hos pappa Rynkar på näsan.  Bilden har min morbror tagit med sin ipod genom ett teleskop. Cool bild va??Skrattande

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards