Hellum

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Emilié Sehlstedt - 28 september 2009 15:04

          

Idag så åkte jag en annan buss på mogronen. Jag lovade min kompis Therese att jag skulle åka i hennes buss så då gjorde jag det. Men det var inte så roligt att åka i hennes buss tycker jag Obestämd. Första skolämnet var engelska. Vi pratade om verb. Det var ganska roligt Glad! Efter engelskan så var det rast,då satt jag och mina kompisar oss på en bänk och väntade till nästa lektion. Då var det so. Vi pratade om jorden och sen så jobbade vi om länder som man skulle hitta och vad det är för sjö som ligger nära Motala tillexempel. Det var roligt Glad!! Då so:n var slut så var det lunch,det var spagetti och köttfärsås. Det var gott!! På lunchen så fick jag och Elina,Therese och Angelica en skrattatack Skrattande!!! Vi skrattade jättemycket!!! Det var roligt!! Efter lunchen så var det no. Då pratade vi om urdjur och ryggradslösa djur. Det var lite roligt Glad! Idag då skolan var slut så skulle jag åka i Daniels taxi hem men det blev inte så. Hans taxi hade redan åkt då jag hade slutat. Så då fick jag lov att åka buss Tungan ute. Nä'r jag kom hem så hade mamma dukat lite förrätt tilll oss. Det var kladdkaka med mjölkfri grädde. MUMS Glad!! Efter förrätten så åt vi middag. Det var fick,moröter och potatis. Det var jättegott Glad!! Snart så ska vi få efterrätt. Då blir det mer kladdkaka Tungan ute. Men nu så ska jag logga in på facebook.

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards